söndag 16 augusti 2015

Helgen


Fredag: Ni kanske vet att McDonalds säljer glas, ibland får man dem också på köpet, d v s gratis. Nåjaa, vi beställde mat som vanligt i drivern och när vi kom till luckan betalade vi och väntade på maten. Då börjas det, först skulle 'chauffören' ha 6 glas, det fick vi. Efteråt bad en annan kompis som satt i passagerarsätet om 4 glas, det fick han också. När vi fått maten och var beräfdda att åka i väg sa han i passagerarsätet 'Jag kom på attt jag behöver två glas till ännu'... Han fick dem och vi körde därifrån med 12 glas. #FredagensÄventyr




Lördag: först ser ni dagens outfit. Kavajen köpte jag i Jyväskylä, Gina tricot, 22€, den var på rea. 

Idag var jag på släktträff med mina närmaste släktingar. Ca 1000 var inbjudna men typ 600 var på plats. Min farmors föräldrar var 'roten' i släktträffen så det betyder att det var farmor och hennes syskon (de som ännu lever), alla barn och barnbarn till farmor och hennes syskon. Alltså var det 4 'steg', som fick delta. Det finns kanske upp till 7 steg idag omman börjar från farmors föräldrar, d v s en hel del personer... 

Det var helt okej där, roligt att se vem som tillhörde släkten, vem man var småkusin med o s v.

Ikväll var jag först med Emilia en stund, vi pratade om hela sommarens alla händelser eftersom vi inte sett varandra under hela sommarlovet. Riktigt mysigt och roligt att få en liten uppdatering från hennes sida. Efter en stund åkte hon hem eftersom hon har jobb imorgon, då åkte jag med Joel, Kimmen och Nilla, samt några andra. Nu är jag hemma och dka börja sova. Det är en ny dag imorgon med nya möjligheter #deep.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar